1402-04-02 11:40
404
0
85467
در اقدامی تحسین‌برانگیز؛

بی‌خانمان‌های کلاله ساماندهی شدند

گشت سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی با حضور در سطح شهر کلاله اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای و ساماندهی افراد بی‌خانمان کردند.

به گزارش گلستان ما، حسب دستور دکتر شیبک فرماندار کلاله مبنی بر ساماندهی افراد بی‌خانمان در سطح شهر؛ گشت سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی با حضور در سطح شهر کلاله اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای و ساماندهی این افراد کردند.

اراز قلی بیری سرپرست بهزیستی کلاله گفت: طبق گزارشات واصله دو نفر از این افراد که در گوشه‌ای از شهر بیتوته می‌کردند عضو نهاد حمایتی کمیته امداد شهرستان بوده که توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی شناسایی و پس از ارائه خدمات مشاوره‌ای، به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه خانمی ۶۵ ساله بعلت اعتیاد، کهولت سن و بیماری شرایط پذیرش در مرکز ماده ۱۶ بانوان را نداشته، عنوان کرد: این شخص توسط گشت سیار بهزیستی جهت درمان به بیمارستان منتقل و پس از بهبودی کامل به منزلش راهنمایی شد.

پیری از شهروندان خواست در صورت ملاحظه موارد مشابه، موضوع را به ۱۲۳ اطلاع داده تا در صورت ارتباط موضوعی با ماموریت‌های سازمان بهزیستی نسبت به ارائه خدمات و حمایت‌های روانی اجتماعی و درمانی به این افراد اقدام شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.